Monday, November 3, 2008

my new lurve!!


Tolong aku sahabatku
Dengarkan jerit hatiku

Tentang dia, tentang dia, masih slalu tentang dia

Ajak aku bersamamu
Kemanapun engkau mau
Tenangkan aku, tenangkan aku, sabarlah tenangkan aku

Dia pernah membuatku merasa sempurna
Hingga akupun menjanjikan slamanya
Namun ternyata mimpi yang dia punya berbeda, berbeda…

Aku takkan bisa hidup tanpa dia
Dia yang membuat aku bahagia
Tolong aku untuk melupakan dia
Sungguh hanya itu yang aku pinta


waaa...belle....dis 1st post is dedicatd to u, bebeh!
ailebiu babe!!

tho i sound like a les, but kita kan bff-la-sgt! =)


nk ckp psl blle la...
bla i serabut, u la yg dok wt lwk bdo..
dat actually made me laugh like hell..

thnx 4 last nite, i was rlly2 down, nearly broke down, again..
bt then u came n..as usual..gelak x brenti smpai tgh mlm..
tah apa yg lwk sgt, i pun x ingt dh..
babe, sian la jiran2 kita yg rm neh..huhu..
sori la whai jiran2ku..

tah hapa2 laaaa!

i nk gtaw smlm..hw i laff yu...
tme kita stdy kta ats katil tu..

tp nnt u wat ngada2 trharu, mleh nk lyn.. =)
thnx 4 evrythng!!!

13 meow here n there:

Mireya said...

omg!

saya sangat terharu!!!!

babe, i pon love you jugakkk.
so so so much!!!!

emmmuuuahhh!

kiss 4 u!

i am missing u~

deena said...

aku terharu jua!
(tanpa sebb)

Rosma said...

donny,

hahahaha!
sebok la kamu, donny!

mireya,

missing u too!
pasni u kna dgq psal org len lak..haha
bear wit me, bbe!

mimiyana said...

org len???
sapekah???
hahahaha

from:
bkl visitor tetap blog kamoo~~

Rosma said...

mimi,

ala...dh taw sapa 'org len' tu, xyh la ckp kt sapa2..grr..
haha..xdk sapa kott..tamaw kwn ngn jhantanss...
sy amat mngalu2kn aku, mimi!
hehehhe..

deena said...

ko_knal_aku_kan?

err??

explain briefly.
haha.

Mireya said...

xpe xpe.
sy fhm.
naseb baekk sy pndgr setiaaa.
hahahahahaha.

mimiyana said...

siyez ak x phm pape

wakakaka

from:
mimi lampi

Rosma said...

deena,
alaa..aku tataw la nk letak nama apa..aku letak ja la..malaih nk pikiaq..tba2 tersama ngn someone..
aku dh tkq!
aku dh tkq!!

mireya,
hehehe..
sy tahu anda sntiasa mnjadi pndgr setia sy..
tp kalu sy ngs, sy tnggu anda tdoq kot.
anda mmg tdoq mmpueh!

mimi,
kamu mngada tawwww
kamu dh x under age, jgn nk purak2 lampi..
hg taw lbey dari bdk2 over 18..bwekk

mimiyana said...

ak x bersalah!!!!
hahaha

btol la wey
ak x phm!!!
huhuhu

mengapa diri ini disalah anggap???
huk3

mimiyana said...

lupakk lagikk

from:
mimi blurrr

Rosma said...

hahahahahahha
nympah ngn momot!
setahu aku laa..
hg taw lg advance dari sekin taw??
dh la ngs tgk ps i luv u..
kmi suma tdoq kott..
cmey ja!

mimiyana said...

perlu ke nk habaq 1 dunie ak nanges tgk cite 2???
ak taw la ak comey
x yh r kecoh
wawawawa
kowg sume bjet je lbey nk tgk muvee
last2 ak sowg jek tgk
yg len sume mmpuih
huk3

from:
mimi comey

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr