Sunday, June 21, 2009

rumah urut, anyone?

aktiviti semalam.

"AKUTRA"
AKADEMI URUTAN TRADISIONAL

pada hari ini, saya telah dipaksa untuk bangun sesudah subuh bagi menemani kakak saya ke satu kursus yang memang ridiculous. kursus nak jadi mak bidan. argh!


i'm serious, okei?
time nak daftar tu, semuanya orang yang umur 30 plus. tiba2 aku ja yang paling muda. benci tol!
time daftar tu, dapat la goodie bag yang berisi air mineral cap tesco, muffin kek pisang dan bahulu. being a bimbo, tak sampai satu jam ceramah tersebut berlangsung, aku dah sibuk2 tengok2 goodie bag tu. lapaq sebnaqnya.. aku pon amek la air mineral cap tesco tu, nak cucuk straw, and being a bimbo again, air tu terpancut la kena muka and tudung and baju and seluaq aku. nasib baik la aku tak terkejut sampai terlompat2. ehem. malu gila lah! penceramah tu dah tengok aku pelik ja. aish.


kesan percikan air yang membuatkan aku kebasahan. huhu

so sepanjang ceramah tu banyaknya aku ngan kakak aku gelak2 ja.. bukan dengaq sangat pon.
tapi sekarang dah boleh bukak rumah urut.
;)
anyone interested??

2 meow here n there:

mimiyana said...

not interested. hua3. kalo free bole gak. blk utp neh wat free massage kt ak. hua3

fadzliyah said...

smec!!haha.baru jumpak blog ank.sila mengelink ngelink..=P

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr