Friday, June 12, 2009

tag from hanis!

sangat2 bosan.
naseb bek ada tag nak dibuat.
thnx hanissss!!


1) "5" nama timangan anda :

++ ct (family lor..nama paling pendek yang boleh dipanggil)
++ chi (nama ala2 manja-la-sangat..family gak panggil..sapa2 nak panggil aku camni??)
++ SITI ROSMA!! (oh..ini panggilan when i'm in trouble..disebut dengan nada yang tinggi)
++ rosma (common la tu..kawan2 yang baru knai panggey rosma lor)
++ daten (aku pon tak taw pasepa..jah punya pasal la neh!)

++2) "5" sifat/tabiat buruk :
++ malas nak belajaq masak gak (tah bila la nak blajaq..bapak aku dah bising dah..haha)
++ sms-ing all the time, everywhere, anywhere (time makan? mandi? tengok wayang? tidoq? you name it)
++ menghabiskan duit dok topup.. (aish..sekarang dah kurang sket, oke!)
++ apa yang orang cakap jangan buat, yang tu la yang aku teringin nak buat (well, banyak orang macam tu kan? )
++ suka silent fon sampai membuatkan semua orang marah (yalaa..aku takot kacau orang lain..serius..sebab tu selama ni aku silent..sori la..sekarang aku dah blajaq meng'unsilent'kan fon aku..huhu)

3) "5" makanan favourite :
++ mi bandung!
++ mi kari!
++ mi sanggui!
++ tomyam mommies!
++ ayam! (typical)
++ kuih orang tua2 (ni mak yang cakap..mak kata aku makan makanan orang tua..well..kawan ngan mak la nehh)

5)"5" benda wajib dalam beg : 
++ fon! (tak sempat letak dalam beg..sentiasa kat tangan..tapi sekarang tak sangat laa..sentiasa dalam poket la)
++ moneyy (buat apa bawak purse kalau tak bawak duit kan? at least sekeping duit merah pon cukup laa)
++ CIMB card (kalau takdak cash, boleh guna as debit card. perasan la guna credit card kan..hahah)
++ deodarant/perfume (you'll never know when you need it)
++ girls' stuff (oh..you know..compact powder and stuff..but no mascara or eyeshadow or what-so-ever)

6) "5" topik yang biasa di bual bersama pasangan/teman :
++ "weyh..hari ni nak makan kat mana?!"
++ "lapaq la..camna ek"
++ "weyh! semut! e'eh..tengok tuuu..buluu! ehh..jijixxx!!!"
++ "jom pi playground/kfc/lumut/teluk batik/ipoh!"
++ "kawan2, jom pi irc!" (err..)

7) "5" MANGSA TAG :
++ belle
++ sekin
++ jah
++ mot (i doubt)
++ farah


bosan la weyhh..
abeh tataw nak buat apa dah..
cam nak buat tag sendiri jaa..
huhu

1 meow here n there:

mimiyana said...

mmg geram pon ko. asek silent jek. ko patot tmbh 1 ag bad habit ko.












SKE NK TERKEJUT TERLAJAK!! HAHAHAHA

5 topik biase seriously mmg common. x dak ayt2 neh lam 1 hari x sah. tiap2 ari cmneh. pe nk jd ngn kte nie ek? haha

n kalo nk tgk ak wat tag nie, tggu la yek. ak x taw lg nk wat ke x. HAHAHAHAHA








p/s: msti korg sume bengang ngn ak kn??

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr