Saturday, February 14, 2009

mimpi ngeri yang jijix.

orang cakap,
friday the 13th tu bawak bad luck.
tapi of course la, semua tu kurafat kan?
kan?!!!

tadi aku bangun tidoq.. tak la sesudah subuh sangat..
bukak mata ja, terus cerita kat belle pasal mimpi ngeri semalam.

pastu time lunch, belle cerita la dia baca kat blog mana taktaw, pasal friday the 13th ni la.
dia baca, ada pantang larang.
1. takleh pecahkan cermin. check.
2. takleh nampak or terserempak dengan kucin hitam. kalau tak, akan dapat bad luck. hmm..


hurm..on the way nak p dinner last night, memang ada kucin hitam lalu depan aku pun.
pastu belle cakap,
"haa..sebab tu la u mimpi camtu semalam!"

taw tak aku mimpi apa semalam?

aku mimpi..
aku dalam kereta dengan sorang lelaki yang ala2 blur dan innocent.
menurut mimpi tersebut, kami tengah celebrate our anniversary or something but that day should be special and romantic la to both of us.
lelaki tu bagi hadiah kat aku.
2 ekoq rabbit putih yang disembur dengan WD-40. taw tak apa benda tu?
ala..spray yang kita semboq kat pintu kalau dia dok krioookkk kriiuukk tu..
argh..tak kisah la..
pastu..aku tak ingat la ayat lelaki tu yang exact kat aku.
tapi maksud dia either ni:

"i'm gonna make you love me today"

atau yang ni :

"i'm gonna make you my wife today"

something like that la.

masalahnya..
kalau laki tu hensem nak mampueh takpa la jugak.
hampa taw tak sapa laki dalam mimpi ngeri aku tu?


JOHN HAFIZ!!!!


aku benci hampa semua.
argh!

11 meow here n there:

Mireya said...

john hafiz is kiot.
john hafiz is kiot.

lalala.

[nynyi dgn melodi lagu anak beruang]

hahahaha.
u'r soooo lucky sbb dpt mmpi dy taw.

ouh, i like lelaki gedikkkk!~

lalalala
[menari riang]

Rosma said...

mireya,
he is so damn menggelikan la!
omg.
harap2 malam ni mimpi lagi bes.
hoish.

Anonymous said...

err...anda suma kenal jugak sama john hafiz itu...

erm..dia sangat...err..paham2 ja lah..haha


bagi aku...john hafiz itu sangat misteri okeyh?

Rosma said...

wawa,
oh, dia bukan misteri, wahai wawa.
dia tu sangat..erm..menggelikan!
omg.
harap2 dia tak google nama dia sendiri and jumpak blog aku.
haisshh.

mimiyana said...

kalo jmpe blog mmpos r
hahahaha
spray rabbit ngn WD-40 so dat diorg duk diam is sooooooooooo john hafiz. hahaha

siti sakinah said...

hahaha
xcukup kacak ke john hafiz??
grosss!!!!
aku mimpi smlm edward cullen meminang aku...
cane ek?
nk terima ke ah???

Rosma said...

mimi,
come on la..
kalu dia jumpak blog aku, aku wajib suruh dia bukak blog belle.
ingat tak post belle pasal bunga2 and ooh, auww ouch tu??
mesti si john hafiz akan anggap dia tu idola kita.
OTK.

sekin,
weyh..
kalu hang mimpi camtu, means benda tu never ever ever akan terjadi.
hadapilah kenyataan.
means aku never ever EVER akan jumpak john hafiz dalam hidup aku.
tolong aminkan untuk aku ek?
:)

Anonymous said...

whadda.
Baca la kursi everyday byk2 kali wey.

Rosma said...

chaq,
chaq taw dak sapa john hafiz tu???
omg.
tengok kat blog belle, ada link primajohnna.
she's crazy about him!
tolong nasihat dia satt!

John Hafiz said...

Mana blog Belle?

Rosma said...

OMG.
sesungguhnya saya takot.
mireya!!
that's belle!!
stay away from me!
hahahha
:D

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr