Tuesday, March 10, 2009

bunga teloq bunga teloq

malam kenduri.
masing2 dok buat-kerja-la-sangat.
sebnaqnya, nak amek gambaq pon takot2 coz takot kena sergah dengan mak yan.
hee~





rimas aku dengan bunga2 teloq neh.. haishhh..



before going to pendang.




time on the way ke pendang, dalam keta, ada banyak gambaq best.
tapi aku telah diberi amaran dan ugutan keras untuk tidak meletakkan gambaq2 tersebut kerana mengandungi aksi bukan2.
haish...
geram2!

mengumumkan..
ketibaan datin2..
hahahaha




seriously, time ni sangat amat amat panas.
sepanas2 tronoh ni, panas lagi tempat tu.
OMG OMG OMG.




agak2 nampak macam perempuan melayu terakhir x??



us.




bila la bley jadi pengapit. haish. kawan2, cepat la sket kawen.





ni la jodoh farah kat kulim.
ooppsss...sori, bf farah!
;)





da end of day 1.



second day!!



being bunga teloq gurls.




malam tu, kelima2 gadis ini kelihatan bergelimpangan di atas katil sehingga roboh.
haish..ganaih la hampa neh..
last2 suma kena tidoq atas lantai.
naseb laa..
eniwei, thnx for that weekend, babes!


banyak lagi pics.
malas nak tulis2 cerita.
saya serahkan tugas itu kepada belle.
all in all,
we had lots of fun!
;)

5 meow here n there:

Anonymous said...

comelnya semua gadia bunga teloq ni.hehe..

myself and i said...

....ai mcm knl je..mimi hai.........haha.mimi kwn aku.kt jasin.

Rosma said...

alamak2..
sapa suma neh???
hahahaha..
gadis bunga teloq mesti la comel....

mimiyana said...

sume comel bab ak ade!! hak3. ola, diana!!! laen dop ak loni?? hahaha

siti sakinah said...

kalo aku ade,
lg cute kot??
hehehe
:p

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr