Saturday, January 31, 2009

haaaiisshhhh....

situasi yang berlaku ketika berada bersama dengan rakan2.

weh..ko kenape?

daten tu kenape? cam bad mood ja..

daten, ngantok ek? tdo la dulu..

babe, u marah ai ke? jangan la camni...

nape tak makan?

nape daten senyap jaa?..

































dah dua hari aku dengaq ayat2 neh..
haishh..

obvious sangat ka??

tak, kawan2..
aku tak gaduh dengan boifren la..haishh

and tak, kawan2..
aku tak marah kat any one of you laa..haishh

and tak, kawan2..
tak payah nak takot dengan aku...haishh

























































blame this stupis PMS!!


aaarrgghh!!!


toolooong~
tolong sayeeeee~ (dibaca dengan nada belle)





haishhh...
internet buat prob pulak dah..
tak taw ka aku tengah pms neh?!!!!!
HAAIIISSHHH!

okei..nak pujuk belle pi kopet..
nak beli my second bar of cadbury..
haaiisshhhhh

1 meow here n there:

nurfaizah.hasim said...

hehehehe...
aish2.. aish2..

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr