Sunday, May 24, 2009

mimpi seram + jijix

semalam saya bermimpi..

saya mimpi saya jadi aishwarya ray (tak taw la nak eja camna)..
pasangan saya adalah ajay devgan (tak hensem langsung)..
description of mr. pasangan : besaq. gelap. banyak bulu....kat....tangan.

dalam mimpi tu..
kami ada dalam bilik..
kami sedang..
erm...
kami sedang..

ahhh!
cukup!!
jijix ngan diri sendiri!!
aku nak study emaths!
argh!!
jijix!
tension!

8 meow here n there:

Mireya said...

anda, tak takut ke incek jijik akan membaca belog ini?

Rosma said...

semasa menulis, memang imagine incek jijix baca.
lantak dia la.

FlyingHairs said...

ehem....
nk kna kaa???
xdk org len ka dlm mmp tu????!!

nurfaizah.hasim said...

hahahhahaha.
gile seram.

wawawawawa.

mimiyana said...

creepy, oke.

Rosma said...

zul,
erm..nak buat camna..
dah Tuhan anugerahkan orang tu dalam mimpi tu..
huhu

faizfaizah, mimiyana,
seram + creepy lagi aku yang mengalami every details!!!

miss eLyA =) said...

kenape creepy?

aku tak paham

@_@

Rosma said...

miss elya,

honey, don't tell me you're THAT naive!

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr