Thursday, August 13, 2009

cekodok

cekodok sekalian,

aku tak sangka korang buat macam tu semalam.
sumpah tak sangka.
aku terkejut gila semalam.
korang cakap pasni akan ada lagi banyak kejutan tapi aku tak sangka langsung korang sanggup buat macam tu.
sebelum ni memang aku selalu gedix-gedix cakap "terharunya! terharu la ngan korang!".
tapi semalam sumpah terharu gila nak mati.
memang mixed feelings gila la semalam.
rasa terharu, terhena, pastu terharu lagi dan lagi.
korang memang suka hena aku, kan?
aku tak pernah dapat surprise macam tu (ayat gila bothic).

apa2 pon, TERIMA KASIH!!!


4 meow here n there:

mimiyana said...

pe mnde ko neh. nk terhena neh. terharu sudey. hahaha

Rosma said...

hihihi..
tetap terharu!

Mireya said...

kecik ati dy kata terhena.

Rosma said...

belle ngade.

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr