Tuesday, December 23, 2008

bloody incident..argh

susah sgt ka kalu nk berbakti kt org??
ish..

yesterday i went to da hospital..
my sis ajak p donate blood
since dh abeh boring n tataw nk wtpa, aku pun join ja la..
dh mmg exctd gla dh neh..
jmpk ja nurse tuh, dia suh timbang berat..
hahaha..sgt seronok!..berat masih ideal walaupun pipi dh kembong.. :)
pastu dia check jenis darah..
people! i'm an O-positive, k??
so kalu sapa2 eksiden, cari sy ya..haha
last2, nurse tu ckp,
"adik..adik xley donate blood..darah adik x cukup nk bg kt org len..cukup utk adik sorg ja.."
argh!
sdeynya sy!
skali lg kisah malu..kna reject lak..isk
dis is da 2nd time la..
dlu pnah try nk donate kt utp..
da same thing gak..
dia ckp,
"darah x ckup pekat..nxt time ya?"
huh..benci2!
nurse tuh suh mkn a lot of kerang n bayam n ikan bilis n apa lg tak taw..
so gurls,
nnt tiap2 ari kita msk sambal ikn bilis ek???

9 meow here n there:

Anonymous said...

oppps....
sori kak ma.
i hate ikan bilis!!
so don't cook them k??
btw,
baiknye ati nk donate blood.
fyi,aku xcukup syarat nk donate blood.
berat xcukup huh...
i shud work harder to increase my weight!!!

mimiyana said...
This comment has been removed by the author.
mimiyana said...

bole jek nk mkn sambal ikn bilis 2
tp ko la yg msk
hahaha
ak x pnah pon nk donate blood
ak x ckp umoq!!!!!
;p

from:
mimi x ckp umoq

Anonymous said...

Jual mahal konon nurse tu.Aku tak cerewet pun.ho ho ho

nurfaizah.hasim said...

hahaha...
derma drh???
wawawwawwa...

ikan bilis itu best..
sye taw goreng..
cpt2..
spe nk order..

Rosma said...

sekin,
hg mmg..
nxt sem mkn ikan bilis byk2 sama2 dgn aku naa??
bg nek berat tuh (ada kna mngena ka hah?)

mimi,
hahahahahha!!
hg mmg forever x cukop umoq..
bday present hg nnt, aku nk bwk hg p teman aku donate blood.
xkira!
nk jgk!

anonymous,
tah!
amek ja la darah aku neh..
smentara mood nk bg neh..
kang aku malaih dh nk p. huh..
bnci2

sayakah??,
ceh..
tamaw aku mkn ikan bilis goreng..
(walaupun aku goreng ikn bilis pun ada potensi nk hangit..ehem)
wat la sambal ka..
ley gk aku mkn..
ekk??

mimiyana said...

finally ko wat gak sambal bilis! hahaha. skang bru ak pasan. mnde2 yg nurse suh mkn 2 was to increase ur haemoglobin conc. meaning ko x cukup haemoglobin dat's y la lack of memories. HAHAHAHAHHA :D

Rosma said...

ada kena mengena ek haemoglobin ngan lack of memories??
xtaw pon.
patot pon. HAHAHA

mimiyana said...

ak pon bru taw senanye. hahaha

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr