Friday, December 26, 2008

sekiiiiinnnnnnnnn

Sekin,
Oh, aku dh suka taip ‘sekin’..hehe
Wey..
aku rndu la kt hg..huhu..
Rndu time 1st time jln p kls tghther..ingt x??
Aku takot kot kat hg dulu..huhu
Pastu rndu time kita p kol lab..n dok ushar2 pink..hehe
Rndu time dlm kls..mst ddk sblah hg..
kalu aku ngntok, mst hg ketok2 aku..ceh
Paling bes time kita present drama!

Hahahahaha..lwk la weyy..
Tdung senget brapa degree???

tringat time kita cemas tme buat eksperimen fizik yg slalu x jadi! argh!

(sila abaikan makhluk berambut kerinting di belakang)

sungguhpun nnt hg dh ada kwn baru utk study sma2,

diharap, hg jgn la lupakan aku..huhu

rndu kamu!!
hope to see u soon!!!

7 meow here n there:

Anonymous said...

ow rosma,
saya AMAT SANGAT SUNGGUH terharu!!!
kita memang byk kenangan brsama...
xsangka tutor english same...aku mmg isi sorang2 je time tuh...
nasib baik.kalo x,aku mmg lonely...
jap!!same teman baru studi aku huh??
xpaham haha
time kol lab kte gi kul bape ek?
konon kul 9 tp slalu g 9.30.abis kul 10 haha

Anonymous said...

wey gamba apai kt blakang tu klakar la haha
hah!!jgn ckp pase drama!!time tu tdg senget gle.benci!!sbb ujan n tdg aku basah skit kene ujan!!!arghh...rotate bape degree ntah.malu!!!!

Ko_Kenal said...

Kau berdua memang beruntung..

Aku tumpang suka

Anonymous said...

I need attention! Huk3!

Rosma said...

sekin,
hahahahha!!
tme drama la paling besh!
eleh..ttorial nxt sem hg nk dgn aku ka??
bkn hg dh jnj nk 1 ttorial dgn sorg bdk tu ka??
well, sapa la aku kan..........

ko_knal,
ko tumpang suka,
aku laaaaagi suka

makhlukberambutkerinting,
hahahahha..
makluk neh mmg suka attention..
wlaupun slalu x nmpk dlm kls..
huhu

Anonymous said...

rosma,
apai bace blog ko??
huh terkejut aku!!!
kasi komen lg haaha
eleh ngade la ko...nk tutor skali ngan ko gak le...dia pon skali le...2gether-gether cam dlu :p

Anonymous said...

Ct skin tertipu. AhaksSs

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr