Monday, December 22, 2008

kisah malu 1

Oh...i’m doing a collection of kisah memalukan diri sniri..ish

A few days ago...
I went to jusco with chaq..
Shopping for pre-bday giftssssss!
Yay!
At 1st..juz jln2 ja.. then dia suh try 1 beg neh..
So aku try ja la..no harm done, kan?
Tiba2..
Terjatuh chenta la pulak dgn beg tersebut..
Owh, sgt chantek skali!
But kinda too sporty n masculin for me..huhu
X kisah! Nk jgk!
Myb next sem ley tukaq identity jd tough sket..hehe
Soo..chaq pun bli la beg tu..
Time nk jln kuar dri jusco tu, lalu la kt tempat bedsheet n cadar n all those stuff tu..
Then sthng caught my eyes..
It was a very small bed, very very small n kinda cute..
So aku jln la sambil x lepas pandang ke arah katil tersebut..
Then sddnly..
TENG!!
Adoi...kepala aku trlanggaq bnda sensor yg nk detect org curi barang tuh..ala..yg kt entrance jusco tu..
X cukup dgn malu sbb trlanggaq bnda tu lg, then..
The stupid sensor rang off! Argh!!
Suma org dh pusing tgk aku..malunya saya tidak tertahan..
Then pak guard datang, “boleh tgk beli apa??”..sengih2..bnci aku..
Seb bek la aku x beli any sexy stuff time tu..hehe
Aku pun bg la beg tu kt dia...
Rupa2nya, tag kt beg tu x dibuang..so for sure la bnda sensor tu bunyi..isk
Memandangkn suma org (yg mmg sgt siott!) x lepas pandang tgk aku yg mcm ditangkap red handed for stealing, nk cover malu, aku pun gelak2 la dgn kakak aku smbil gosok2 kepala..
Pastu pak guard tu plak dok sembang2 kecik..
“blajaq kat mana?”
Aku x jwb..erm..ya la..we shuldn’t talk to strangers, kn?? Apatah lg memberi personal information..heh..overr lak..
Then chaq yg jwb stelah sy menyepi shaja..
“utp”
“apadia?”
“yutipii”
“erm...apa?”

Huh..aku nympah dh..
“petronas”
“ooo...kat mana ar? Kelantan?”
Ish mamat neh..dok serkap jarang suka hati dia ja..
“perak”
“perak kt mana?”
“tronoh”
“oo..yg ikut jalan....(bla bla bla)
By dat time aku dh zone out dh..maleh nk dgq..kakak aku ja yg bersabar hati melayan dgn muka pleasent..
Aku dh la tgh cuak + malu + MALU + MALU, lagi mau sembang2..huhu
Saya sgt maluu!!!!

10 meow here n there:

mimiyana said...

t ko wat la 2 buku sal kisah malu ko nie
sure gempakk, rmi owg bli
ak fest yg beli
kih3
len kli an kalo g shopping ngn ko n d same thing hppen, x mo ngaku kwn
hahahahahahahaha

from:
mimi yg x ley benti gelak--> skit prut den

Anonymous said...

hish!!!
aku pon penah kene bunyi sensor time bli baju raye.
malu tahap siot.tp yg pasti,aku xbersalah!!!
tapi ko lg memalukan.
ko mmg ske wat bnda2 memalukan dr dlu hehehe
tau xpe.byk org xtau utp tu ape.
nyampah aku!!

Anonymous said...

hish!!!
aku pon penah kene bunyi sensor time bli baju raye.
malu tahap siot.tp yg pasti,aku xbersalah!!!
tapi ko lg memalukan.
ko mmg ske wat bnda2 memalukan dr dlu hehehe
tau xpe.byk org xtau utp tu ape.
nyampah aku!!

Rosma said...

mimi,
oh saya sgt menyampah!
td aku p lagi tmpt tu..
aku dok tayang baju kt mak ngn kak aku..
x sedaq plak aku dh p dkt tmpt sensor tu..
dia melalak lg!
argh... cpt2 aku lari..
pak gad tgk pelik ja..babun..
benci2!

sekin,
aku dh byk kali la kna ngn sensor tuh..
tah hapa tah sensor tu dengki ngn aku..
ya aku pun baru sedaq..
aku mmg slalu wt bnda yg memalukan diri sniri..
argh!!

Mireya said...

anda kwn sy ke?
sy malu dgn kesah senset ini.
hahahha.
pas nie, lau senset bunyik time kite sop sesame,

i larikkk ke mimi.
hahahhahaa. :P

Rosma said...

mireya,
hahahahahha..
babauunn...
xpaa hampa neh..
tgk la jd kt hmpa nnt..
grr..
auummmmm

mimiyana said...

yay!!
jumm kite lri sme2 belle
hak3
mmg mnde 2 dgki ngn ko la
ko wat pe kt die????
kompius nie
ak x pnah kne pon
hahaha

from:
mimi yg t'tnye2 pe yg ko wat kt sensor 2

Ainnudin Asyraf said...

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

Serious malu....

kalo aku, aku tak pi dah jusco pastu....

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

GELAk-an tambahan untuk kaw!!

Rosma said...

mimi,
mmg bnda tu ska wt durjana ngn aku..
hg taw x..
dlu time beberapa tahun dlu, stiap kali aku lalu kt any kedai, mst bnda sensor tu melalak..
situasi ini berlarutan shingga hmpir setahun la..
then baru aku sedaq..
compact powder dlm beg aku x dibuang tagnya..
ohh...
when will dis end..

chee man,
oiit!
ska ati ja dok gelak kt aku!
eniwei..
nice to hear from u again.
:)

Rosma said...

chee man,
actlly,
lepas insiden siot tu, mkin slalu aku p jusco..
nk cari balik pak gad tu.. kot2 la dia knai aku..
tp x jmpk dh..
huhu :(

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr