Wednesday, December 24, 2008

my new room!




ni la kaler bilik aku yg baru!
maleh la aku nk pikir kaler pntu..
biaq ja la cmtu..
kaler pink gk..
hehehhe..
perempuannnnssss,
bila hmpa nk mai umah aku??
nnt knuri nxt year (insyaAllah), kita wt rombongan p umah aku, nk??
jom laaa...
jom laaaaaa...
teman aku jd bunga teloq gurl...
plizzzz...
tp kita nek bas la..
jgn harap nk p ngn PEM..
hehehe..
naaa???????????

eh..
xpa kan kalu letak gmbq bilik kt intrnet?
xdk sapa nk bomoh or anythng, kan??
lol

9 meow here n there:

Anonymous said...

Aaaa~hah!

Anonymous said...

eh,ni mesti amek inspirasi colour bilik aku nih??kan??kan??
haha perasan.
aku nk naik keta gak tp tp keta emmm
haha xbley blah!!!

deena said...

kak ma.
maaf.aku xboleh tolong ko jd pemberi bunga teloqqqq.
sebab nant orang konfius antara aku dan pengantin.
insiden ni da byk kali berlaku.
aku xmahu ia berlaku lagi.
haha.
maaf sekali lagi kupinta.

anyway,,
what colour is that?
eieeewww gurlishhhhh.
geli la.
xmacho.
haha.

Mireya said...

hahahahahahaha.
gelak gelak gelak.

:P

Rosma said...

BomohSiamese,
uhuhhh..

sekin,
mmg aku dok ulang kt mak aku cmtu,
"kwn ct punya bilik kaler chantekkk!".
huh..nympah..
gatai!!
nk nek keta sapa???
hg nk suh aku sebut kaaA??

deena,
oh sngguh mnyampah skali dgn anda..
r u sure org akan knfius antara hg ngn pengantin??
kaa mak pengantin??
eniwei,
i am a gurl..tringin lak nk kaler bilik gedik2
haha

mireya,
apaaaa????!!!
u r my bunga teloq num 1!

deena said...

haish.
bukan mak la.
pengantin itu sendiri.
haha.

Rosma said...

deena,
aaaaa...
deena prasaaaaannn!!!
toloooong!!

Ko_Kenal said...

Kau memang beruntung dah lah dapat bilik sendiri, cantik pulak, baru lagi, warna menarik & bagus.

Memang patut kau bersyukur banyak-banyak.

Rosma said...

ko_knal,
terima kasih..
saya memang sangat bersyukur..
mengapakah?
adakah saudari/saudara terpaksa berkongsi bilik?

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr