Thursday, December 18, 2008

gathering dustssss


rakan2, ini 'gathering dusts'.. (belle, u knw how to pronounce dis, rite??)
i call it gathering dustsss coz it rlly is gathering dusts for da past 3 years!! argh!
sy mmg ingin mempelajari cara2 utk bermain gitar..
cukup la sekadar gitar kapok sebagai permulaan..
oleh itu, pada satu malam yg hening, yakni malam jumaat, (ehem),
setelah ibu dan ayah berangkat ke masjid untuk solat maghrib, 2 org anak perempuan mereka (aku la tu..) pun keluar ke pasaraya berdekatan dan membeli gitar kapok ini..
mereka berdua amat bersungguh-sungguh dan beriya untuk belajar bermain gitar.. tp x sempat nk blajaq men..
malangnya..ini cerita 3 tahun yg lalu.
hingga ke hari ini, gitar itu masih belum disentuh lagi..adoi..
come to think of it, sejak balik artu, aku x nmpk pon gitar tuh..
huh..mak dh simpan dlm stor kot..
ntah2, dia dh juai!
ergh...


oleh itu..
saya ingin bertanya kpd mereka yg pndai men gitar...





tolong ajaq aku!!!


kalu korg nk, nnt aku bwk nxt sem..
jah pun nk bwk gk, kn3??
nnt ley kita lwn ali n da geng (knon)
lgpun, kan rmai yg bercita2 nk p jamming (knon lg)
nnt kita blajaq sama2 naa?
naaa??????

13 meow here n there:

Mireya said...

buat band!
i nk jd drummer!
hahha bajet tau maen kan?
ahhh..beta x pedulik! :P

Rosma said...

mireya,
haha..i taw u nk jd drummer.
kita p bg rosak suma instrument kt tmpt jammng tuh ek??
vocalist?? mimi??
lagu love song????
hmmmmm

nurfaizah.hasim said...

hahhahaha...
tali gitar ku dh putus...

xtaw nk anta repair ke x???
adeh...
ayah ak usha plik tgk ak usung gtar kapok 2...
2 ali n anep..
watch out!

hahahhaha...

Ko_Kenal said...

Lalalalalalalalalalalallllaaaaa

deena said...

sayangilah gitar anda :)

ade ke letak dalam stor?
xpatut!

mimiyana said...

diumumkan
ketibaan vocalist terhormat
ehem2

;p peace!!

mimiyana said...

lupe lakk

from:
mimi d vocalist. wakakaka

Rosma said...

faezah,

p repair!!
kita kan nk lwn ali kt dpn msjd nnt??
ya Allah..rosaknya bdk2 neh..

ko_knal,
erm......
im using my name again..hee~

deena,
aku rasa la mak aku letak dlm stor..
dia nympah kot tgk gtar tu menyemak kt umah tu..
wat berhabuk ja..hahaha

mimi,
hg nk nynyi lgu pa wey??
love song gna gitar n drum kah??

mimiyana said...

gne la. version rawk nye
hahahaha

from:
mimi yg excited

Anonymous said...

Cba hpa main love song ni, lagu cinta tiga segi.ha ha

Rosma said...

mimi,
chehh..
x rmantik btoy vrsion rawk..
mcr la..
hg x mnat mcr kan??


ali,
eeee...tamaw lagu cinta 3 segi..
cm lagu org psycho..
hg neh jiwang laa

Anonymous said...

abis tu??
aku nk jd ape???
sume dh ade role masing2....
aku nk jd drummer gak!!!
xkira!!!
or else,u noe wht i'm able 2 do...
haha
apsal aku tgk gitar tu cam pali punye???
kantoiiii haha

Rosma said...

skin,
hg jd back up singer dh la..
yg dok wt sora "oohh...aahhh" kt blakang tabir tuh..
:)
hah??
sama ngn pali???
bila hg nmpk gitar pali lak neh??
haaaaa....
kantoii balik!!

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr